Scurta prezentare

Salut !

Ma numesc Andrei Sorin Ovezea si sunt muzician. Activez in trupa Sincarnate , ca tobosar.

In trecut , am facut parte din mai multe proiecte muzicale, printre care : Noise Reduction , Embeded Voice , Erase , Borg Borigm , Villain , Speedball , Nimeni De Nicaieri , Bullet , etc.

Momentan , am o viata relativ normala , am o iubita , un job , prieteni si familie si incerc pe cat posibil sa fiu un om mai bun .

Am decis sa infiintez acest blog din simpla dorinta de exprimare , fara a dori sa ma expun in vreun fel , pentru publicitate sau orice altceva .

Nu intentionez sa respect o anumita tematica , viata in sine si tot ceea ce se intampla in jurul meu fiind principala sursa de inspiratie .

Tot pe aici veti putea gasi si detalii despre eventuale cantece pe care le voi mai compune , cateva versuri si date referitoare la turneul / concertele Sincarnate , asta in cazul in care vreti sa ne vedem pe-acolo , la o tigara si o bere .

See u around !

Leave a comment